Twoja wyszukiwarka

Wyniki wyszukania

3 lipca 2009

Oczyszczenie wątroby

Dawno mnie tu nie było. Od tamtego czasu też się trochę wydarzyło. Przeprowadziłem zapowiadane oczyszczanie. Jak na początek oczyściłem sobie wątrobę. Wyszło ze mnie ok 30-40 różnej wielkości kamieni. Jeden z większych mierzył ponad 2cm. Jako, że wątroba składa się z czterech części powinno się ją oczyścić przynajmniej tyle razy ale z tego co wyczytałem w necie ludzi stosujących tą metodę, całkowite oczyszczenie wątroby i dróg żółciowych następuje dopiero po około 6 razie. Dlatego też zamierzam zrobić powtórkę w ten lub przyszły weekend.
Metoda jest bezinwazyjna, tania i bezbolesna. Stosowali ją nawet 80 latkowie z powodzeniem. Lepiej przeprowadzić ją zapobiegawczo niż później iść pod nóż. Wątroba to bardzo ważny organ. Źle pracująca wątroba to źle oczyszczona krew w naszym organizmie a tym samym złe odżywienie pozostałych organów czyli zła praca to przekłada się na złe samopoczucie i różne choroby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz