Twoja wyszukiwarka

Wyniki wyszukania

12 lipca 2009

Fotografia

Witam,
W zeszłym tygodniu zakupiłem sobie nowy aparat foto. Zawsze mnie ciągnęło do fotografii. Trochę odwlekałem to hobby do pojawienia się cyfrówek. Klisze mnie ograniczały w swobodnym fotografowaniu. Planowałem zakup lustrzanki Canon lub Nikon, ale po dłuższym zastanowieniu zrezygnowałem z prostego powodu - nie stać mnie. Postanowiłem zakupić o połowę tańszy aparat tzw. super zoom. Wiem ma swoje wady ale do lustrzanki musiałbym dokupić jeszcze obiektywy i koszt tego sprzętu zamknął by się w kilku tysiącach złotych. Nie mogę sobie pozwolić na takie wydatki. Może kiedyś mnie ktoś za sponsoruje lub stanę się sławnym fotografem i będzie mnie na takie cudeńko stać ;)
Zakupiłem sobie więc sprzęt za 1200zł + na allegro kilka akcesoriów do niego i za powiedzmy 1300zł mam sprzęt do makrofotografii (dokupione soczewki) i obiektyw 18x zoom, f=4.8-86.4mm czyli odpowiednik 26-486mm, jasne szkło no i kręci filmy w HD. Moja żona mnie męczyła aby miał tą funkcję jak w stary leciwym już HP620 którego miałem wcześniej.
Po zakupie aparatu poszedłem na pierwszą sesję foto do lasu pstrykać przyrodę i uczyć się jego obsługi. Na allegro upatrzyłem soczewki do makro i zamówiłem je z innymi rzeczami. W piątek otrzymałem zamówione soczewki a dziś byłem na ich teście. Jestem zadowolony zarówno z aparatu jak i soczewek. Kilka fotek z dzisiejszej sesji do oglądnięcia poniżej.
Pozdrawiam

Aha, fotki robione z ręki. Dodatkowo jeszcze był wiaterek więc roślinki też się kiwały od wiatru, ale i tak jestem zadowolony z efektów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz